زورگیران میلیاردی در تهران زمینگیر شدند-راهبرد معاصر

زورگیران میلیاردی در تهران زمینگیر شدند

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان زورگیر که مال باختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانکشان در دستگاه کارت خوان می‌کردند، خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۸۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری ۲ سارق که به صورت کارت کشیدن در دستگاه کارت خوان و یا سرقت دلار و یورو از افرادی که از صرافی‌ها خرید می‌کردند، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.

وی گفت: با حضور مأموران تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارقان شدند و مشخصات آنها به تمامی واحد‌های گشت اعلام شد.

سرهنگ مافی اضافه کرد: پس از گشت زنی‌های هدفمند در محدوده بازار، مأموران سارقان را مشاهده و هنگامی که قصد زورگیری از یک شهروند را داشتند، آنها را غافلگیر و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و سپس به کلانتری منتقل کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از کیف سارقان یک عدد دستگاه کارت خوان کشف شد که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که در این دستگاه در یک ماه گذشته مبلغ ۲ میلیارد ریال تراکنش. به ثبت رسیده است و تعداد ۵ نفر از مال باختگان شناسایی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به منظور کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات دیگر به مقامات قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که در معابر عمومی از هندزفری استفاده کنند. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده